Εργαστήρι θεατρικού σώματος
(α) παίζοντας με το σώμα:
Η ενεργοποίηση του κοιμισμένου σώματος, αναπνοές, αυτοσχεδιασμοί,χαλάρωση, η ζωή στο παρόν.
Η σωματική δράση πάνω στην σκηνή
Οι τεχνικές του σωματικού θεάτρου
Τα αόρατα σώματα
Φτιάχνοντας ένα φανταστικό σώμα
Το ενεργιακό σώμα του ρόλου
Η συγκινησιακή μνήμη του σώματος και η εσωτερική αλήθεια (Στανισλάφσκι)
Μόνος στη σκηνή
Η τελική δράση του εργαστηρίου αυτού είναι ο θεατρικός μονόλογος
Μια ιστορία που αφηγείται το σώμα πάνω στο σκηνικό χώρο όπου σιγά – σιγά εξελίσσεται σε λόγο αποκαλύπτοντας έτσι τον ηθοποιό που είναι κρυμένος.
(β) το σώμα στην χειροκίνηση και και στο δρώμενο
Σκηνοθετικές απόψεις, ανάλυση έργου, ρόλοι, σκηνές, πολιτικές και κοινωνικές προεκτάσεις με βάση τα παρακάτω θεατρικά έργα του Βασίλη Φλώρου:
- Ο χρόνος του σκύλου
- Πηνελόπης Οδύσσεια - Διακοπές στην Τροία
- Τσιπς - Μια νύχτα στο νεκροταφείο
- Τρία Δευτερόλεπτα
(β) συλλογικό σώμα
Το σώμα της οικογένειας
Το σώμα των διαπροσωπικών σχέσεων
Το σώμα της πόλης που ζούμε
Κάθε συλλογικό σώμα έχει τη δική του ιστορία που πρέπει να ανακαλύψουμε. Ξεκινώντας από οικεία συλλογικά σώματα [οικογένειας,προσωπικών και φιλικών σχέσεων] φτάνουμε στο δημόσιο σώμα.
Δρόμοι, πλατείες, πάρκα, δημαρχεία ,αίθουσες συνεδριάσεων, καφέ κλπ έχουν να αφηγηθούν τις δικές τους ιστορίες.
Εκεί όπου το συλλογικό σώμα αποκαλύπτει τη γλώσσα του και το λόγο της ύπαρξης του.
Η έκθεση του ατομικού μας σώματος στο συλλογικό σώμα με προσωπικές-βιωματικές ιστορίες, αναμνήσεις και επιθυμίες που δεν πραγματοποιήθηκαν.
Λογοτεχνικά κείμενα και θεατρικά έργα δραματοποιούνται στις γωνιες της πόλης και αποτελούν τη γέφυρα που ενώνει το ατομικό μας με το δημόσιο σώμα.